vineri, 13 noiembrie 2009

...de inceput

Salut. Ce sa va zic, nu-mi imaginam vreodata sa ajung sa scriu pe un blog si totusi iata-ma. Probabil va intrebati ce sens are blogu' asta, de ce Nea Fane, despre ce vorbeste asta p-aici si stiu eu ce intrebari va mai puneti. Raspunsurile inca le mai caut si eu, dar o explicatie la care m-am gandit este ca mi-am facut blog pentru tema la info, iar numele a venit ca urmare a unui nume comun (stiu ca nu v-ati fi dat seama) care se asociaza direct cu romanasul de rand care "face si el o combinatie" sau care il asculta pe guta ori stiu eu ce dj celebru la el pe palier. Cat despre temele pe care o sa le abordez, momentan n-am nici cea mai mica idee si tre' sa recunosc faptul ca am intrebat in stanga si in dreapta in cautare de idei si ghiciti ce...sunt cam aceleasi idei pe care le am si eu in cap, toate referindu-se la starea prezenta a mult-iubitei noastre tarisoare. Promit sa revin cu articole mai putin plictisitoare pe viitor, pana atunci va las. Numai bine!

PS: stiu ca nu v-ati pus nici unu intrebarile alea...mi-am imaginat si eu cum ar fi
PS2: daca ati ajuns pana aici si lasati si un comentariu dau o bere

4 comentarii:

  1. nu pot sa cred ca tocmai am facut rost de o bere asa de usor... oricum, bine ai venit printre noi, promit sa iti fac reclama

    RăspundețiȘtergere
  2. vreau o bere rece rece de la curtea berarilor, si o ciocolata ca tot ti-ai pus numele meu la masculin :))

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt doar a treia la coada pt bere. la gabaritul meu cred totusi ca am dreptul la o roata de bere. ce zici, luci?:D

    RăspundețiȘtergere
  4. deci sunt nr 4 la bere....perfect...o timisoreana te rog:D

    RăspundețiȘtergere